kheyli delam azat poore


پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد


آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد


دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت

اینا تقصیر توئه اون دل بیمار خودت

دل بیمــــــار خـــــودت

خیلی دلم ازت پره بدجوری از تو دلخوره

یه روز تلافی می کنه دل از دل تو می بره

قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی

من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی

می دونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه

دل تو یه تیکه سنگه خوب محاله بشکنه

تو رو دست کم گرفتم که این شد آخرش

هنوزم خاطرت این جاست بیاوردار ببرش

بیــــــــا بردار ببــــرشدانلود آهنگـ

Download

منبع:  www.justyeganeh.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: خیلی دلم ازت پرهدانلود آهنگ خیلی دلم از پرهمحسن یگانه خیلی دلم ازت پره

شنبه 27 اسفند 1390 | 1:39 | Emad |